loading...
فرهنگی آموزشی
سیداحمد بازدید : 373 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

{{ دفاع مقدس }}

یادجبهه یادسنگرها بخیر

 یادپروازکبوترهابه خیر

یادمردانی که همت داشتند

درکلام عشق وحدت داشتن

آن سلحشوران که تاروزوداع

جمله گفتندازنبردوازدفاع

راه آن یاران کنون راه من است

پیشه ای من حفظ دین ومیهن است

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

{{ رزمنده تکاور}}

ازیک صدوسی به هواپریدم

چترم بازنشدکمکی کشیدم

به زمین رسیدم

دشمن رابدیدم

خنجرم راکشیدم

سینه اش رادریدم

گفتم دشمن گفتم مزدوراینجاایران است

مرزدلیران نام ونشانم پرسید

گفتم بهش رزمنده ام

قسمت تکاورم

درهواچون فشنگم *درزمین چون پلنگم * دردریاچون نهنگم

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست

نه بـــــــی پلاک شدنها نه بی مزاریها



به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند:


زمین چقدر حـــــقیر است آی خاکیها

بسم رب الشهداء

گفتم ازچه عشق شائن ورتبت است    

آریااکنون زمان خدمت است

ثبت نام کوی جانبازی شدم

بعدازآن راهی سربازی شدم

نام من سربازکوی عطرت است

دوره آموزشیم هیئت است

پادگانم چادری درقتل گاه

سردرش عکس علی بازولفقار

ارتش حیدرمحل خدمتم

بهرجانبازی پی هرفرصتم

درمصاف کفرهستم

چون سلاحم دین وایمان من است

نقشه سردوشی من یافاطمه است

قمقم پرزه آب علقمه است

بین کفروحق پرستی حدومرز

بی پوتینم پابرهنه بهتراست

رنگ پیراهن نه رنگ خاکی است

زینب آن رادوخته پس مشکی است

اسم رمزحمله یاس علی

افسرمافوقم عباس علی

یارقیه بهترین اسم شب است

هردعای صبحگاه یازینب است

مدت سربازیم تامحشراست

آریاتمدیدگرددبهتراست

گرچه من سربازهیچ وساده ام

سرخوشم مهدی (عج)بودفرمانده ام

گرچه شدفرمانده ام غائب ولی

 

دلخوشم برنائبش سیدعلی  {دام ظله }

 

{  صلوات  }

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادرباره مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,538